It's just a drop in the ocean

Det blev ingen ridning idag, ingen hoppning. Jag har längtat efter att hoppa igen, längtar efter att tävla, och jag ska börja igen. Men idag blev det inte av.

Skulle aldrig kunna bo i Barcelona och ha häst, jag menar, det är 30-40 + VARJE DAG i ca två mpnader, och det inte är regnperiod och då kan man VERKLIGEN inte rida. Imorgon däremot ska vi ut på morgonen och galoppera i skogen, Danny har så sjukt mycket energi, och sist jag red var han så stark att mina händer gick sönder, men det va så värt det. Fan vad jag älskar honom, och ibland ångrar jag att han flyttade hit, men han trivs så sjukt jävla bra här, och han får all den kärlek han behöver, han fick såklart hela mitt hjärta, och även många andras, men jag kunde inte sköta om honom så mycket som jag ville.

Det som skulle kunna hända nu bara är att allting börjar om, att jag börjar sakna honom igen, så som det va första veckorna efter att han åkt, jag har aldrig haft så ont, min själ har aldrig varit så bruten. Ja, jag kommer att skaffa en ny häst, men jag kommer aldrig älska någon så mycket som jag älskar Danny, he is my first and only.

Dancing Danny Boy, min första kärlek.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni är mina världens finaste! <3

Svar: tack desamma babe <3
kentsdotterns.blogg.se

2013-07-24 @ 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0