Älskling jag är hemma snart

- En dag till med 30+, men jag orkar inte ens bada idag. Har varit i stallet, dock inga bilder då jag inte hade någon mobil. Vi red ut, full fart i en hel timme. Danny hade fortfarande sjukt med energi efteråt, helt sjukt! Själv är jag sjuuukt trött,

Klockan fem ska jag vaxa benen, och jag är sjukt nervös, har aldrig gjort det innan, och dessutom kan dom inte engelska, men mamma ska iallafall med mig, så jag känner mig trygg! Jag känner mig så sjukt fräsch, är jämnbrun, ska vaxas benen och jag har nymålade naglar, är nyduschad och mitt liv är bara allmänt mysigt just nu. Hoppas den här känslan stannar när jag kommer till Sverige.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0