Allting kommer lösas och bli bättre igen.

Jag som var så stolt över att jag inte ätit så mycket skit dom senaste dagarna åt idag tre munkar och en redbull. Jag har inte tränat överhuvudtaget idag så nu har jag värsta ångesten. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Visste inte heller att jag kunde få denna ångest, jag har solat hela dagen utan att se färg också, det är svårt att vara perfektionist.

Grejen är att om någon annan skulle ätit mycket skit någon dag skulle jag skrattat och sagt, LEV LIVEYÄT FÖR FAN. Men såfort det gäller en själv så kommer någon slags spärr. Det är som att jag har blivit träningsberoende. Herregud, hur ska detta sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0