Vart tog du vägen, du missar allting som går att se i denna världen.

Vill vara sur, hata allt, inte bry mig alls och bara gå vidare.

Det går inte, jag är en person med alldeles för mycket känslor, så det slutade med att jag sitter här, på mitt golv, gråtandes med en Ben n' Jerry i handen. Kanske inte det kaxigaste jag har gjort.

Jag kollade en gång på en pjäs, som spelades på peace and love förra året, kände igen mig lite grann, men speciellt idag, för en kille berättade om att alla människor har en bägare, som fylldes med en droppe varje gång någon skällde på än, eller gick på ens tår om man säger så, och jag känner att jag är en droppe från att bägaren ska rinna över. Jag behöver få ut allt. Har lust att bara ställa mig och skrika på någon, som förtjänar det att, fan, varför tittar du ner på mig? Jag kanske inte är så jävla fattig längre, och jag kanske har nya fräscha kläder, och jag har en häst, fin lägenhet, bra broder, men du har fan inte gått i mina skor och du vet inte vad jag gått igenom för att komma hit.

Inte för att folk inte varit med om värre, men är så jävla trött på att folk dömer, utan att veta ett skit. om jag skulle berättat mina historier kanske du skulle hålla käften, visa lite fucking medkänsla och mena på att " jag visste inte att det var så," NEJ DET VISSTE DU INTE FÖR DU VET INTE ETT SKIT OM MIG. Hur ska du veta vem jag är, när inte ens jag vet det?

Tankarna cirkulerar och jag har ingen aning om vad jag snackar om längre, eller vad som händer, vet bara att det inte är bra.


Kommentarer
Postat av: ★★★

åh finaste, finaste <3 här är pjäsen om du nån deppdag vill se den igen:

http://urplay.se/170175

den är ju så himla bra liksom

2013-01-21 @ 02:07:55
URL: http://mirreearg.blogg.se
Postat av: Friiiiida

Älskade vän! Du är stark och jag vet hur det känns när allt bara går åt helvete och man bara vill skrika ut allt man känner. Men vet du vad?! Jag finns här, vad som än händer, vad det än är och när det än är så kommer jag alltid finnas här för dig!

Älskar dig bästavän! Pusspuss <3

2013-01-21 @ 09:24:08
URL: http://www.romars.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0