Jag vet, vi har inte sets på ett tag, men jag är en man i mina bästa dar.

Hatar att jag tar mig själv och min framtid på så lite allvar, för jag orkar inte. Jag får fan skylla mig själv för att tiden hinner ikapp. Varje år lovar jag mig själv att ta tag i mitt liv, ta tag i skolan och min kära häst.

Men varje år har jag failat. Och det syns på mina betyg, och varje nyår lovar jag mig själv att sluta flumma runt,men samtidigt känner jag att jag måste leva med kaos för att känna att jag levar, vill vara wild and crazy, vill att så mycket ska hända mig, så att när jag dör kommer alla ihåg mig som den galna bruden. Eller nej, jag tror bara att jag vill bli ihågkommen. Men som jag sagt i tidigare inlägg,

vemfan vill inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0