Inte som att jag förtjänar någon guldmedalj..

.. Men jag ska ta ett fett stort steg och klippa håret igen. Jag har inte världens vackraste hår, men det betyder mycket för mig, för det är en del av mig, den jag är.

Men nu ska jag klippa snelugg igen. like old days. (fast jag har längre hår nu!)

OCH SEN TÄNKTE JAG VARA LITE NEWFASHION OCH KÖRA LITE DIP DYE. I denna såkallade lagoon blue
Och vi får väll helt enkelt se hur det ser ut, jag kan ju meddela att jag är lite nervös. Men det är lugna puckar, 'cause I've got Mirre..... Och en frisörsalong! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT

2013-01-08 @ 03:52:30
Postat av: NEMO

LIKES

2013-01-08 @ 03:52:39
Postat av: NEMO

LIKES

2013-01-08 @ 03:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0