Har alltid varit bäst på att prioritera fel.

Hovslagare: 800kr
Frisör: Över 500 kr säkert
Hårfärg: 70 kr
Synoptik: 2000 kr.
Saldo: 200 kr

Jag har verkligen inte råd att leva nu. Får inte mitt studiebidrag på ett tag heller, så jag har ingen aning om hur jag ska göra. Mormor vill inte att jag ska ta hennes pengar, vilket är förståligt, men mamma har inte gett mig numret till bruden som EVENTUELLT har jobb till mig. Så jag ligger här och hoppas på att jag får det.

Det finns hatare som säger att man inte kan leva på hoppet, att man måste kämpa sig upp. MEN HUR FAN KÄMPAR MIG SIG UPP EGENTLIGEN?! Vad är att kämpa för något, jag har alltid undrat det. Vissa säger att jag "har kämpat med hästen" Nej. Jag har åkt till min häst i alla väder för jag har inget annat alternativ, han måste få sin mat och sitt vatten, annars är det kört. Hur ska jag göra för att kämpa med att få jobb? Ska jag åka till chefen och visa vad jag går för, eller?

Jag skulle gärna kämpa för någonting, jag fattar bara inte hur man gör. Hääääh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0