Ge mig ett skäl.

Har en otroligt dålig dag. Har skakat hela natten och dagen, på grund av min ilska. Vet inte hur jag ska kunna få det ur mig. Känner att det ska bli väldigt skönt att umgås med några som inte är familj, eller familj, bara inte blodsband.

Vill inte vara sur eller irriterad, men ibland är det riktigt svårt, ni vet när man vaknar och känner hur iskan tar över ens sätt att tänka, och agera? Så jag har visat mina vassaste huggtänder hela dagen, men om ni var mig, så skulle ni förstått.

För allt är tydligen mitt fel jämt. Jag är tydligen alltid latast, eftersom att, jag har inget jobb. Vet ni varför jag inte har ett jobb? Jo, för jag får inget. Så jag ska vara uppe tidigast, för det ska jag orka, jag är ju yngst och har starkast skelett, ellerhur? Ibland undrar jag fan hur människor tänker.

Hoppas bara att Philip tillåter mig att gå ut ikväll, annars känner jag att jag kommer spricka i mitt eget hat.

Så jag ser fram emot i morgon! Får då ska jag åka ut till den finaste hästen, med min fina medryttare, och jag tror att det är exakt de jag behöver! Då kommer jag bli glad!

Det är inte så att jag haft en dålig resa, men jag visste att denna typ av problem skulle dyka upp och jag är slut på krafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0