Börjar inse hur det kommer bli.

Du kan inte döma mig, bli inte ledsen. Gråt inte, jag är ledsen, men är glad för att jag gör det för dig. Är ledsen över att jag inte orkar träffa dig så mycket den sista tiden vi har, mitt psyke klarar inte av det, jag är för svag.

Att ha häst en livsstil, det är det dom andra inte förstår. Men jag känner att jag inte klarar av det längre. För mitt liv har så mycket mer att ge att ge just nu, jag vill ha tid för mitt fina stockholm, för min skola, som är den bästa jag nånsin kunnat komma in på, jag vill ha mer tid hemma med min bror som krigar varje dag. Jag vill ha råd att fika, råd att ett busskort utan att skämmas för att be mormor om mer pengar.

Jag vill inte vara beroende av någon, eller av något, men just nu känns det som att alla mina pengar inte räcker till hur jag än gör.

Du har hela mitt hjärta, men du behöver kanske inte kärlek från internet, utan du behöver tid, den tid jag inte kan ge dig.

Har hållit på att förlora dig så många ggr, och du ger mig en sån ångest, för att jag inte har varit den bästa för dig. Jag kommer gråta då och då, jag kommer ångra mig, men det viktigaste är att du mår bra, och det kommer du göra i barcelona.

Jag älskar dig, har alltid gjort, och kommer alltid göra. Du är glädjen dom säger att man inte kan köpa. Du är det bästa som finns, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Friiiiida

Det kommer bli bra älskade du! <33

2013-01-02 @ 22:17:12
URL: http://www.romars.bloggse
Postat av: Julia W (Teamryttarna)

<3

2013-01-02 @ 23:44:25
URL: http://Teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0