Allt går upp för mig när solen går ner.

Äter inte och sover inte som jag brukar längre. Vafan händer? allt är så oregelbundet. Alt är så konstigt, jag är inte depp, men vad fan är livet? Hade världens skumaste dröm, om att mitt liv gick ut på att gå runt och runt, på samma gata, inget annat hände. Jag bara gick, på gatan, som ett hamsterhjul. Tänkte alltid att, "jag måste vakna, MÅSTE VAKNA!" Men det gick inte, sen gick det upp för mig att, detta kanske är livet?

Sen började jag tänka på Danny, fanns han på riktigt, eller var han bara ett minne? Mitt pumpade av smärta, och jag har aldrig haft så ont, aldrig haft så ont, i drömmen var det som att hjärtat gick utanför min hud, som en tecknad film, och vet ni var det värsta var? Att jag inte sov. Jag bara försvann, i mina tankar. De var så underligt, varför händer sånt?

..Jag kanske ska börja äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0