They say I've gone mad, yeah I've gone mad.

Jag förstår inte hur vissa människor tänker. Förstår inte hur, eller varför dom hanterar vissa situationer på ett visst sätt. Ett elakt sätt. Egentingen skulle jag sagt något i stil med " Vem är jag och snacka, en sextonårig brud som inte kommit någonstans i livet" men detta är annorlunda, för en extremt nära vän av mig blir drabbad av det. Kan inte säga att jag vet allt som hänt, inte varit med när saker har inträffat. Men jag har sett, även fast hon inte har gråtit, trots att hon inte har sagt något, har jag sett, att hon blir trött på dehär, ledsen. Även om inga tårar kommer, tacklar man någonting som händer där inne, man blir alltid påverkad. 
 
Det är därför jag kan vara så lugn, för jag vet att det jag säger påverkar, även om du inte svarar på mitt sms, även om du inte svarar när jag ringer, även trorts att du säger att, "FUCK YOU, jag bryr mig inte ett fucking skit" så påverkas du. 
 
Jag är likadan, jag blir lika påverkad som du, men jag tar det lugnt, för jag vet vem som har rätt, och jag kanske inte alltid gjort 100'% rätt, men står för allt jag gjort .
 
Jag blir så glad över att jag har Julia Wester i mitt liv. verkligen. Det glädjer mig varje gång vi ses. Baby jag är din, tills du inte längre orkar vara min. Nu är det krig mammaknullare, baraatt vi vet vem vinnarna är och vi håller huvudet högt, alltid. 
 
ILY. 

Kommentarer
Postat av: Julia Wester

ÅÅÅÅÅÅH DU ÄR MIN BABE!!!! <3 <3 Otroligt gladast i världen att jag lärde känna dig <3

2013-04-09 @ 18:53:52
URL: http://juliawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0