Hur kan han va' det största som hänt, man kan se det på olika sätt.

Okej.
Jag ska börja ta tag i min blogg igen, saknar fan att skriva ut alla mina känslor här. Imorgon kommer bli en bra dag, idag har jag bara varit cptrött och tråkig och bara inte velat göra någonting, jag är så fucking sämst också som inte har tränat annat än att springa på en månad, men jag bara, orkar inte. Älskar känslan efter att ha tränat, ja, men jag orkar verkligen inte bara gå dit. FÖR JOBBIGT. Så nu, från och med imorgon ska jag skriva ner hur jag tränar vid veckorna, så man har en överblick. Typ samt hur mycket skit jag ätit.. Känns skönt om man kan få kontroll över dedär... 
 
Lördag: Imorgon ska jag fan träna, FYFAN. Det första jag ska göra imorgon är att dricka ett stort glas kaffe, sen ska jag springa med Philip, ca 1 mil eller något liknanade, är lite rädd, men eftersom att jag har sån hög prestationsångest kommer jag inte sluta springa fören vi är hemma igen. Efter det ska jag, SÅKLART, fräscha upp mig HAHA, och tagga till min vackra vän jw, och på kvällen ska vi dö och titta på skräckfilm. 
 
Söndag: Spela in en musikvideo? Kanske? Kanske inte? Sen måste jag fan jogga då också, bara typ 20 min, man mår så sjukt bra av det! 
 
Måndag: DÅ SKA JAG FAN TA MIG I KRAGEN OCH SIMMA. Jag älskar att simma och jag ska FAN I MIG göra det mycket denna vecka. 
 
åh så intressant jag är, pusspuss bitches. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0