Everybody's gonna get drunk as fuck.

åh. Nu är jag lycklig!
Lycklig för att jag har världens finaste familj och vänner. Och då räknas även dom där "Vi är inte släktrelaterade men vi pumpar samma blod" like family.

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom. Allvarligt talat. Ni vet att man kan få en sån där mofinkick när man mår bra? Det har jag fan fått hela dagen, pågrund av dom fina varelserna som finns runt omkring mig. Vissa av er säger att jag är bäst, men det är klart, när man blir som man umgås! <3


Kommentarer
Postat av: Friiiiida

Utan dig vore jag inte hel! <3333
Ä l s k a r d i g b ä s t a v ä n! <33

2012-10-08 @ 21:42:03
URL: http://www.romars.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0