Nära skjuter ingeting.

Jag skulle ju hinna med så mycket, träna så mycket, inte äta så mycket, sova mycket så att jag orkar upp på morgonen, men jag klarar inte av något av detdär, äter mycket, rör inte på mig ett skit. Hahah, så jävla hälsosam, det är alltid så att jag bestämmer mig för att ändras, men jag lyckas fan aldrig, aldrig med det.

Ena sekunden vill jag ändra mitt liv så jag blir den perfekta kvinna jag vill vara, men sen tänker jag, att om jag bara lever en gång, ska inte jag få göra lite som jag vill då? Eller? Man har sån press för att leva det perfekta livet så man kan vara nöjd när man dör, men när vet man vad som är rädd och fel?! Det gör man typ aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0