Baby jag är din, tills du inte längre orkar vara min.

Jag vill synas. Visa världen att jag finns. När jag dör vill jag bli ihågkommen, vem fan vill inte det. Vill att mina vänner ska tänka på mig ibland, bry sig om mig och ibland kanske visa det, jag skulle kunna kalla mig egoistisk, och jag personligen ser min själv som för självgod, men det ordet kan inte användas i meningen eftersom att nästan alla vill likadant.

Alla vill synas, alla vill att människor ska bry sig, alla vill någon gång känna att, "jag är bäst". Men går det? Klart det gör. Man måste bara anstränga sig lite, och det har inte jag gjort- Hela livet har bara handlat om att svänga förbi, inte alls har jag tänkt på att ta sig igenom en konflikt.


Kommentarer
Postat av: Friiiiida

Jag älskar dig bästavän, vi ses snart!! Puss <3

2012-11-20 @ 18:48:27
URL: http://www.romars.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0