Man kan säga att man åldras, men man blir bara gammal och grå,

Och jag antar att jag har insett det nu. För att komma över dig helt ska jag ta bort dig som vän på facebook, jag ska visa att jag klarar det, FÖR DET GÖR JAG.

Känns bara som att jag aldrig kommer den känslan igen, att älska och att bli älskad, men det kommer jag. Det vet jag, eller inte. Men jag försöker tro på mina lögner. Det blir bättre då. "Jag vet att du är inge bra för mig, men jag kan göra vad som helst för att få va med dig" Det är inte så längre. Skönt.
Det är bättre att fokusera på att plugga nu, skita i allt annat. Jag menar, om jag och han skulle vara vänner skulle jag skitit i skolan, men jag tänker höja mig! Jag ska få 5 vg, jag ska få minst ett MVG OCH JAG SKA FAN GÅ G I MATTE och alla NO ämnena. Bara så att ni vet. Jag ska kämpa för att lyckas med skolan, vilket jag aldrig har försökt förut. För jag vet att jag kan om jag vill, och jag vill så jag kan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0