Sluta inte tro på mig.

Varför tror jag att alla hatar mig ? Jag har börjat tro att jag ensam, att ingen vill vara med mig, och att jag alltid gör fel. Börjar tro att min bror inte litar på mig, att min mormor svikar mig och samma sak med min mamma. VARFÖR I HELVETE TROR JAG DET?!

Min familj tror på mig, jag har vänner som tror mig, jag måste inse det. Jag är aldrig ensam. Det är som att min själ vill vara ensam och vara stark. Jag vill så gärna ha starkt psyke, men sanningen är att jag blir svagare för varje år.

Hur kunde det bli såhär?.. Ska iaf till en kurator imorn, känner att jag behöver det, iallfall en månad.


Kommentarer
Postat av: Nemo Jackson

Fasiken vad klychigt det här kommer låta men, du är inte det. Hoppas du får bort den tanken. <3

2012-12-04 @ 07:32:57
URL: http://frogmash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig kompis/mirre

2012-12-06 @ 00:54:57
Postat av: Friiiiida

Jag älskar dig vännen!

Känner exakt samma känsla :c

2012-12-06 @ 19:18:51
URL: http://www.romars.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0