Låt oss röjja som en GALNING! GALNING!

Veckan har varit så jävla awesome. (inte att jag lämnade bort Danny, men han kommer ha det SÅ awesome!)
min syrra och jag åkte till Åland, såhär ser hon på allt :
Summary of Åland!
Lördag; 7:00 : Får samtal från My att vi inte alls ska mötas nere i slussen, utan i norrtälje! Packar och ger mig av mot mörby med farsan. Möter my, springer till bilen, rush till båten med hästsläp!

Hinner till båten, knappt! Sist inn, aströtta. My sovit 10 min sen torsdag natt, jag 5 timmar. Däckar i ett par stolar med energidrycker i handen, folk stirrar xD

Sover 17min!
haha LOL. Men det har varit GALET. Fan vad jag älskar livet ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0