Just nu bara hatar jag allt.

Verkligen allt. Ingenting flyter på. FYFAN.
saker jag hatar :
Datorer och all annan JÄVLA teknologi. Det funkar aldrig som den ska
ALIANSJÄVLARNA !!!!!!!! förstör hela mitt jävla liv
Att min mamma bara stack ifrån mig.
Att jag inte får åka till barcelona i oktober
SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förstör hela ens liv.
Människor, så jävla onödigt.
huvudvärk, VARFÖR SKA DET FINNAS?!
att jag inte hade kvar Danny, mitt livs kärlek. Fatta fvad ont det gör i hjärtat, varje dag. X10000000
att det kostar pengar att åka tåg
ATT JAG ÄR UNG. kan inte göra ett skit.
skolan, den suger kuk.
kärlek mellan kille och tjej. suger också kuk.
livet. VARFÖR ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 NEJ DET ÄR DÄRFÖR MAN LEVER NATURE LIFE HALLÅÅÅÅ

2. Ja, alliansen suger Kuuuuuk :(

3. :( gumman<3

4. whaaaat? :O

5. skolsystemet suger, rösta på vänstern ;)

6. bara för att du är en kossa och jag är en mask betyder inte det att vi ska tracka ner på våra mänskliga "vänner" host host

7. ELLER HUR

8. <3 :( men vi får åka och hälsa på han fan!

9. JAAAAA!! planka.nu ftw

10. Det är nu du kan göra allt :D och skylla på att du e ung

/mirre <3

2011-09-06 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0