Utan dig.

Det är absolut annorlunda nu, alla har sina brister. Men vi har blivit två helt olika människor. True story, tyvärr.
Du har blivit så, vuxen? Nej det är inte så, bara det att vi tycker så olika om allt. ALLT. Känns det som. Fast du vet allt om mig, och jag vet allt om dig. Eller? Är det fortfarande så? SKULLE DETTA HÄNT om vi inte åkte dit? Kanske, men det är ingenting att grubbla över.
Jag vet bara hur det är nu. Jobbigt. Utan dig, jag säger inte att allt är över. Men det är, like a break?
Jag sticker om 2 veckor, och båda vi vet att vi inte kommer hinna träffas. Jag partar som fan, det är så jag gillar att leva, du har växt ifrån det där, pluggar ist. Det är bra. Men det är inte jag.
Vi blir säkert tajtare snart igen, jag längtar dit.
syster <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag hinner ju göra saker ibland, men du hör ju aldrig av dig D:

2011-10-07 @ 18:35:50
Postat av: Anonym

MEn sen så hann vi träffas flera gånger :PPPpppPpppPPpPP

2011-10-22 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0