It's like a fucking movie.

Förvirrad. Varför ska detta hända just nu? Eller det kanske var bra att jag var här, hur skulöle det annars vara? Det kanske skulle bli bättre, eller sämre. Det vet man inte. Men jag vill inte att det ska vara såhär. Jag gillade honom, vissty. Men det är inte värt det. Han drack alldeles för mycket, du förtjänar inte det. Du säger att pappa var likadan, men jag vet att det inmte är sant. Han hotade aldrig Micky, hoppas jag.
Men jag vet att han gjorde dig lycklig. Lika lycklig som pappa gjorde dig? Nä, såklart inte. Men nästan. Om han inte drack så jävla mycket skulle det varit perfekt. Då skulle alla kunna varit glada. Men så är det inte. fanfanfan.


ångest

Kommentarer
Postat av: alva miranda

vad händer egentligen? :o<3 ring mig när du kan!

2011-10-26 @ 19:10:53
URL: http://alvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0