du gråter bara i regnet, jag har slutat gråta.

Det är typ sant, sist jag grät tvingade jag mig själv att göra det. Alla skulle gråtit i den situationen, varför ville jag inte gråta? Det är jobbigt att gråta. Det är töntigt. HAHA, nej så är det verkligen inte. Men det är inte min grej. Längre.
Jag diskuterar istället, eller  bara blir väldigt arg. Det är "roligare" typ. Det är iaf skönt. Slippa alla tårar i ansiktet. Men alla handlingar har konsekvenser.
Så mycket tankar. Undrar om min pappa är stolt över mig, vad han skulle skrika på mig om? I vilka situationer vi är olika. Hur lik du är Roger. Hur lik du är mamma. Jag är inte ledsen, jag har inte ångest. Jag bara, undrar.
Jag har varit fett glad fett länge. SKÖNT. palla shi va ledsen, varför ska man vara det? It sucks :D so, FUCK IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0