kärleken jag känner för just dig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag vet att jag har tvekat utanpå ibland, men innerst inne har jag alltid vetat att du alltid kommer vara, bara min. Det känns så otroligt att just du kom till mig. Jag har orkat på grund av att du är den du är. Den knäppa vita hästen som gör precis vad den vill.
I augusti är det tre år sen du blev min. Det är helt otroligt. HELT AMAZING. Tre år med den jag älskar, helt underbart. Vi har varit med om både bra och dåliga saker, men det gör alla. Jag har dåligt samvete för vissa saker, att jag inte alltid kämpat 100% för dig, när jag mått som dåligast. Men det är alltid du som har funnits där för mig. Du har slängt av mig, men du har samtidigt tagit mig upp. Det har aldrig varit ditt fel. Jag älskar dig oavsett vad du gör, för mig kommer du alltid vara den bästa hästen på denna planet. Jag kommer kämpa 110% för dig, och lägga all energi på hästarna och stallet, för det är det som gör mig glad.
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. Du gör mig hel, och om du någon gång försvinner, kommer ljuset i mig att försvinna.
Jag älskar dig, Dancing Danny Boy. <3

Jag älskar alla våra stunder tillsammans




Kommentarer
Postat av: Johanna

HIHI

2011-01-07 @ 18:28:17
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/
Postat av: Alexanderhedvig

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-12-25 @ 17:57:08
URL: http://alexanderhedvig.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0