I want to be so much more..

Imorgon är det skola igen.

Alla tror att jag har haft det så svårt i livet, och ja. Det har jag faktiskt, men inte så mycket svårare än alla andra. Det handlar om, vad du gör i sitationen då du har det jobbigt, vad du gör åt saken. Jag blev mobbad, och istället för att gräva ner mig, ställde jag mig upp och blev ännu mera annorlunda. Och det hjälpte, lite. Jag bytte iaf skola för att jag inte fick den kunskap jag behövde. I min nya skola blev jag inte alls mobbad. Så det handlar om att stå på sig, ta den tid det behöver och stå på sig. Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare. Ah, det var väl det jag ville säga med detta blogginlägg.
gammal bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

När blev du mobbad? :o

/ alva

2011-01-16 @ 21:22:59
Postat av: Anonym

sv; haha va? :O nejmen, <3

2011-01-16 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0