Gör det du är bäst på, innan någon annan gör det.

Denna dagen har du lämnat ditt hemland, du har lämnat mig och alla du känner. Och du gjorde det inte för att du gav upp, du gick bara vidare till nästa nivå. Du följde ditt hjärta och gjorde det du är bäst på, att vara spontan och ha improvisation. Du följde ditt hjärta, och även fast jag kommer sakna dig så det gör ont är jag glad för din skull, och jag vill bara ditt bästa. Att du ska ha det bra. Jag är tacksam för allt du har gjort för mig, stöttat mig, skrattat med mig, retat upp och skrämt mig tills jag börjat gråta. Men det är det syskon är till för. Jag har ju fortfarande Philip som tur är.
Jag hoppas att du njuter riktigt ordentligt, och att du skapar mycket fina och roliga minnen som du alltid gör. Du är en fin person, på alla sätt och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Jag är stolt över dig, över att få känna dig.
"man vet inte vad man har tills man har förlorat det" jag har inte förlorat det, bara tagit en paus från det.
jag önskar dig ditt bästa.
// Puss och kram, din lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0