Dag 1, om mig själv.

Igentligen heter jag heter My Måne Kentsdotter Larsdotter Bergström Klang, men om  någon frågar om mitt namn Säger jag bara My Kentsdotter, skulle vara lite coolt om jag bytte och hette Måne Kentsdotter, men vi får se om jag byter eller inte. :)
Ah skitsamma, jag heter iaf My Kentsdotter och jag är född 2 Juni 1996, vilket gör mig till 14 år gammal. Jag har världens bästa djur och vänner, utan dom vet jag inte vad jag skulle göra. Jag har två äldre bröder och jag bor i Stockholm, har mina hästar Jazzo och Danny på ett stall som heter norlinge, ett stall som Jessica Öhlander äger.
Så mycker mer kanske det inte finns att säga..
Bilder på mina underbara <3
Daiasy, eller Voffi som vi även kallar henne, 75% schäfer 25% labrador. Världens galnaste hund!
Jessie, en katt jag har fått av mina bästavänner Felix & Nicole forsström, (jag fick den för att dom flytta till Afrika)
en väldigt fin ochlugn katt som ÄLSKAR att kela och få kärlek!
Nelly, enväldigt speciell katt som gör precis vad hon vill. Väldigt kelig också, ÄLSKAR att slickas när an ligger och sover ! (Y)
Dizzy, unge Till Nelly. en väldigt egen katt om man säger så, hon håller sig lite undan men hon är väldigt mjuk och fin, lite  rädd av sig, JÄVLIGT bitchig hahah, men jag älskar henne !
Dancing Danny Boy, den vackraste hästen på denna jord. Ni vet nästan allt om han så känns lite onödigt att skriva massa om honom. han <3 jag = föralltid
Jazzo IES, hästen jag ska börja hopptävla, just nu tränar vi som sadister och jag hoppas det kommer gå vägen!
nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0