Vinna är det ända som betyder nått.

Vad fan skulle jag göra utan dig? vad FAN skulle jag göra utan dig? Vad skulle dalarna vara utan dig? Ingenting, vetkligen INGENTING. Även fast vi har bråkat ibland, komigen, alla gör det. Så har du alltid funnits där för mig. Jag är så tacksam. När alla andra jävlar sviker mig, har du stått kvar. Förlåt över att jag blivit sur på dig ibland, men jag har bara brytt mig om dig. Jag är så glad över att du skaffat Stefan nu. Han verkar verkligen bra för dig. Jag är stolt över dig. Tack för att du finns. Om du inte hade funnits på Roo, hade jag absolut inte haft så roligt som jag har haft. Du har alltid fått mig av skratta, så jag typ dött. 10000000 tack till dig. Vad FAN skulle jag göra utan dig?
jag älskar oss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig så otroligt mycket vännen! Du betyder så sjukt mycket! Det finns mer än tusen ord på hur mycket du betyder för dig, du är så sjukt bra! Kunde jag fått en bättre vän? Nej de kunde jag verkligen inte! Finns ingen kompis som kan ersätta dig,

I N G E N!! Älskar dig så fucking mycket vännen! DU ÄR BÄST! <3 PUSS

2011-12-03 @ 01:20:54
URL: http://romars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0