Överallt så har vi gått.

Det är fan sant. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra nu. Mamma ska flytta till emn jätte mysig lägenhet där det finns spanjorer och inga jävla packisar. Måste medge att dom är lite läskiga. Men jag vill inte lämna min fina stad, eller min stadsfamilj. Roger ska flytta till sthlm. Mamma stannar kvar. Hon ska bo här själv, och jag vet att hon inte vill det.
Micky ska till malta om en månad, och mormor behöver mig. Philip stannar iaf, det är skönt. Nu vet jag bara inte vart jag ska ta vägen. Mamma ska ju fixa bar och skit här, det kommer bli fett. Då måste jag jobba, och det blir ju soft. Men jag vill verkligen inte lämna söder.
vilsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0