Är du blyg eller dryg eller vad? ..

Jag trodde att jag hade kommit över hela jävla grejen, men det är inte så. Jag tänker på det jämt. Det  är fan pinsamt. Inatt drömde jag, en sån himelsk/hemsk dröm. Han smsade mig och sa att han var ledsen, att vi skulle ses snart igen. Allting skulle bli bra. Vi sågs, och allt blev som en film. Sen vaknade jag.
Jag hade sån ångest. Sen hela dagen har jag tänk på ALLA minnen. Det sårar mig, och visar att det är jag som är idioten. Fast det visste jag redan. När jag är med mina vänner, familj och i skolan tänker jag inte på det lika mycket. Sen kommer jag hem och det är kört. Jag är påväg vidare, jag KAN. Har inte skrivit någonting på en vecka. timmarna känns inte som dagar längre. Jag kan gå vidare om jag vill, men jag vill ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0