Det ända som betyder nått,

Fan, jag ångrar ingenting. Men om jag hade varit med dig i sommar hade jag mått så mycket bättre. Du är ju, och har alltid varit mitt allt. Det är mitt fel, okej? Det är alltid mitt fel när det gäller oss. Jag är så ledsen, nu är det mitt fel att jag mår skit. Nu måste jag ta mig igenom detta själv. FAN. Varför gav jag upp? Nu är jag snart utan dig. Inte föralltid. Men kommer jag klara allt detta på en gång? Det är som en storm som träffar mig och jag ramlar. Deppad? Typ. Jag kommer sakna honom SOM FAN.
Dancing Danny Boy + My Måne Kentsdotter, forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?<3 // mirre

2011-08-26 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0